a) SCANLOCK INTERNATIONAL spol. s r.o. (ďalej len predávajúci) poskytuje na systém kamerového monitorovania ako celok a na jednotlivé elektronické zariadenia 24-mesačnú záruku za podmienok uvedených nižšie. Záručná doba začne plynúť odo dňa uvedenia systému do prevádzky. Všetky tieto údaje (dátum, zoznam jednotlivých zariadení systému) musia byť uvedené v odovzdávacom protokole.
b) Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú bol systém alebo jednotlivé zariadenia mimo prevádzky z dôvodu záručnej opravy.
c) Bezplatná záručná oprava nemôže byť uplatňovaná, ak ide o chyby, ktoré boli spôsobené kupujúcim, inou osobou (preprava, porucha v elektrickej sieti alebo inštalácii), živelnou pohromou, pri nesprávnom, nedbalom alebo neodbornom zaobchádzaní s výrobkom, pri nedovolenej manipulácii s odovzdávacím protokolom a pri vykonávaní zásahov nepovolanými osobami.
d) Záručná i pozáručná oprava začne plynúť až po vyplnení reklamačného formulára (RMA), ktorý nájdete na www.scanlock.sk Po vyplenení povinných položiek formulára obdržíte e-mailom RMA číslo Vašej reklamácie. Pod týmto číslom bude Vaša reklamácia evidovaná v našom systéme.
e) Na každú záručnú a pozáručnú opravu sa vzťahuje záručná doba vo výške 6 mesiacov.
f) Kupujúci má právo uplatniť nároky plynúce zo záruky najneskoršie v posledný deň záručnej doby.
g) Všetky náklady súvisiace s odstránením poruchy, na ktoré sa záruka nevzťahuje, znáša kupujúci.
h) Záruka sa nevzťahuje na prípadné škody alebo ušlý zisk v dôsledku poruchového stavu systému alebo jednotlivých zariadení.
i) Ak by vznikol spor ohľadom určenia pôvodu alebo charakteru poruchy, vyžiada sa rozhodnutie príslušného štátneho dozorného orgánu. S týmto postupom súvisiace náklady musí uhradiť kupujúci v plnej výške, ak sa potvrdí neoprávnenosť nárokov na záručnú opravu.
j) O každej poruche počas záručnej doby a o jej odstránení treba viesť záznam v prevádzkovej knihe systému alebo zariadenia.
Reklamácia tovaru sa uskutočňuje prostredníctvom odoslania RMA reklamačného formuláru na internetovej stránke http://www.scanlock.sk/ (sekcia Reklamačné RMA číslo). Po vyplnení formulára zákazníkom sa dané údaje odošlú na servisné stredisko spoločnosti Scanlock International, s.r.o., pričom sa následne na zadanú adresu zákazníka zašle RMA číslo, pod ktorým bude u nás reklamovaný tovar evidovaný.
*
Spoločnosť Scanlock International s.r.o. nie je zodpovedná za problémy spôsobené pozastavením dodávok dealerovi.
Spoločnosť Scanlock International s.r.o. si vyhradzuje právo na zmenu cien bez predchádzajúceho upozornenia, v závislosti od určovania cien výrobcov na celom svete.